piątek, 21 listopada 2014

5 pomysłów na: dietetyczne drugie śniadania


Witam Was serdecznie w pierwszym moim blogowym wpisie ;) Przygotowałam dziś kilka propozycji na zdrowe, dietetyczne drugie śniadania.

Tutaj mój youtube'owy film:
Z reguły pierwsze śniadanie nie jest u mnie obfite, za to "odbijam sobie" przy drugim śniadaniu i zjadam go iście "po królewsku":)
Ponadto, drugie śniadanie jest to u mnie zazwyczaj posiłek (czasami jedyny w ciągu dnia), który jadam w wersji "na słodko". 

Oto kilka moich propozycji:


PROPOZYCJA 1. Płatki owsiane z cynamonem + serek wiejski + owoce: jabłko, banan, mandarynka


PROPOZYCJA 2. Racuszki z jabłkami: Racuszki z mąki żytniej, WPC, z plastrami jabłek w środku + jogurt naturalny + krem czekoladowy (banan, kakao).

PRZEPIS NA RACUSZKI:





PROPOZYCJA 3: Jabłko i marchew starte na tarce o grubych oczkach z cynamonem


PROPOZYCJA 4. "uczelniana": Sałatka: kapusta pekińska, kurczak w przyprawach + jabłko


PROPOZYCJA 5: Serniczek gotowany z owocami: warstwy owoców (banan, winogrono jasne)+ warstwy serniczkowe+ kakao



Jak podobają się Wam moje propozycje? :) Skusilibyście się na któreś z tych drugich śniadań? :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym blogiem! Oglądam każdy Twój filmik i uważam, że masz "zdrowe podejście" do spraw związanych z dietami itp. Trzymam kciuki za bloga!

    OdpowiedzUsuń